نوشته شده توسط : sima

 

به پنجره به آسمون به این شب ایینه دزد به تک درخت کوچمون
می خوام بگم دوستت دارم
به تو به اسم نقطه چین به گریه های بی هوا به کولیه کوچه نشین
می خوام بگم دوستت دارم
به هر رفیق نارفیق به شاعری بی غزل به جنگلای بی حریق
می خوام بگم دوستت دارم
به روزگار به اون کسی که می ندازه به گردنم طناب دار دنیای ما عوض می شه تنها با این جمله ناب
می خوام بگم دوستت دارم
تو این روزا می خوام بگم دوستت دارم
به بادبادک به مدرسه به ترکه خیس انار کنار درس هندسه
می خوام بگم دوستت دارم
به مرغ عشق بی قفس به جغد پیر بد صدا به نی زنای بی نفس
می خوام بگم دوستت دارم
به هر چی خوب هر چی بد به خونه های کاهگلی یه سیبای توی سبد
می خوام بگم دوستت دارم
به بغض تلخ انتظار به بدترین فصل سفر به اخرین سوت قطار دنیای ما عوض می شه تنها با این جمله ناب
می خوام بگم دوستت دارم




:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 7 / 2 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: